fax@vexcorp.pl713067810
ODPALENIE PROCESU
  • 11
  • 07
  • 2016
Działania zaczynamy nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od przekazania nam pakietu!

W praktyce zaczynamy już po kilku godzinach.

Nasi Analitycy, podobnie na oba Call Centra, pracują od poniedziałku do soboty od godziny 7:00 do 22:00.

Procedura "Pierwszego Kontaktu" ma na celu ustalić parametry kontaktowalności przekazanego pakietu, abyśmy wiedzieli, w jakim jego procencie można na nim pracować z poziomu Call Center Windykacyjnego,
a jaki procent należy przetransferować do Call Center Skip Tracing.

O ile Skip Tracerzy i Cyber Trackerzy skupiają się na aktywacji spraw niekontaktowych, o tyle negocjatorzy telefoniczni poznają profil dłużnika,
a także dokonują konfrontacji pierwotnych założeń operacyjnych (w tym action planu) do rzeczywistości, którą prezentują dłużnicy, przekazani do windykacji w tym pakiecie.